ATG the never ending story!

Jaha kan inte förstå att ett konto som är av dom godkänt inte är godkänt på grund av tekniskt fel. Att dom på ATG sen sänder ut brev till mig som säger att kontot är ok verkar inte någon på ATG bry sig om, att deras system inte kan ”känna av ett nummer” och även om man trycker ok så ska system känna igen numret o INTE ändra på nåt överhuvudtaget!  Systemfel kallar jag det, vi har betal sytem på jobbet som känner av mig och frågar mig om jag vill använda det kort eller konto som jag tidigare använt.

Sen skyller dom på Banken som skyller på ATG och där sitter jag med skägget i brevlådan, BÅDA hänvisar till banklag och den så berömda sekretessen. Mina pengar? Jo dom kan jag få via POSTANVISNING? vart löser man in en sån i dag och vad kostar det?

Nej det känns som om dom får ta och reda ut sina fel o brister och komma upp med ett system som funkar så att man inte ska känna sig blåst o lurad.

Nu har jag i alla fall sagt åt min bank o RINGA till atg och lösa detta men då tror väl ATG att det är nån som luras o kommer inte godta det!

 

Kan nog bara säga att är det drabbar någon så är det så klart mig!

JL

Det här inlägget postades i MR jl kåserar. Bokmärk permalänken.